Tuesday, January 15, 2013

Eh.. haii..
ter'create' blog baru la plak.. hikhikhik..
aku harap blog ni xkan di abandoned selepas a few post atau di privatekan mcm blog sebelom ni..
doakan aku..

what kind of post gonna be in here??
~my thoughts.. monolog dalaman aku la konon nye..
~sarkastik post pasal manusia / perangai/benda yg aku x suka.. (monolog dalaman aku jugak)
~kisah2 pasal kanak2 di sekitar aku.. anak2 sedara aku la yg selalu buat aku pening..
~gambar/video budak2 (yg aku suka je)
~review movie, novel, and lagu.. brace yourself,, maybe akan ada lirik lagu jugak.. (yg aku suka je lah..)
~komik yg aku lukis.. maybe.. sbb dah lama aku x sketch kartun.. and it'll be better if i get a scanner!
~ kalo aku rasa macam x malu, aku post scene2 novel/ drama yg aku imagine.. hahahaha(geli hati sorg2)
~mcm2 benda lah yg aku suka..

till then adios..~~

No comments: