Monday, December 16, 2013

Mendekati Puisi

lately, aku interested dengan puisi.. gara-gara twtbuku selalu tweet pasal puisi n stuff..
siap suggest movie, Ada Apa Dengan Cinta. aku tak pernah tengok movie tu sebelum ni.. lepas tengok, aku dapat rasa keindahan puisi..
then, ada a few people on twitter keep promoting puisi moden dan klasik.

Sebelum pergi BBW semalam, aku pergi PWTC for Expo Buku 1 Malaysia.. nak cari buku puisi la konon..

So i get Puisi tepi Jalan by Fynn Jamal an RE: Tangerin & Nicotin.. puisi moden la konon nye.. tah aku pon x berapa nak reti..

Pergi kat booth DBP and a few interesting booth yg jual buku2 by A.Samad Said, Keris Mas n Usman Awang.. tapi penjaga booth tu macam tak menggalakkan je aku beli buku..
tak promote and tak bagi suggestion langsung...
aku dah la noob pasal buku2 sastera nih.. http://matcuoi.com

That Expo was a dissapointment.. it was small and unfriendly..
aku fikir nak pergi Central market untuk Art For grabs.. tapi disebabkan 2 makhluk yg ikut aku tu bukan jenis bangsa membaca, aku batalkan niat tu..
so head straight to BBW..
and that 2 non-reader kid tak beli buku apa2 pon... http://matcuoi.com


ok lah.. till then.. bye bye..

No comments: