Sunday, September 29, 2013

Crush..

Eh haiii...    http://matcuoi.com

1st.. ini bukan pasal post crush2 kat UKM confession ye.. tu semua mengarut je.. orang nak buat aku poyo je tu.. sekian...

Kembali ke realiti.. <apa kaitan realiti kat sini?>
Aku rasa aku crush dekat someone.. serious...
Aku baru je kenal dia ni dalam tahun lepas... kot.. <Dia x kenal aku>orang2 sekeliling aku dok citer pasal dia.. dorang cakap dia hensem apa sume.. tapi aku chill je la masa tu..

Memula aku follow dia kt twitter.. dia selalu twit cerita2.. pengalaman dia n pendapat dia..
bukan pasal apa dia tengah buat, or apa dia tengah makan.. hipster gitu..
Best jugak la cerita2 dia.. pendapat and cerita dia somehow buat aku berfikir.. pasal life, n random stuff..

dah lama2 aku makin tertarik dengan dia.. almost everyday ada je cerita dia.. dan aku akan tunggu sampai dia habis cerita, and cakap good night baru aku tido.. hahaha..<crush teruk ni>
tapi ALMOST everyday ye..bukan hari2..  aku ni xde la obses sgt.. crush chill2 je dah la.. hihihi...

Tapi....tapi.. dia terlalu hensem dan femes untuk aku... aku mampu crush dari jauh je la...

till then...good night... Redza Minhat..  http://matcuoi.com


No comments: