Wednesday, October 22, 2014

Selalu by Sefa

Selalu

Selalu aku mengatakan, 
dalam diam atau bising,

Mengharapkan kamu di tempat yang tenang,
di tempat tanpa sebarang masalah.

Jika ada,
sentiasa tahu,
yang aku akan ada,
selalu.

kabarkan jika perlu.. 

-Sefa 
-Eksotikata


So i went to Kuala Lumpur Writers and Readers Festival (KLWRF).
after all the poem readings, and the gigs by unknown indie band, I bought Eksotikata.

dalam ni ada Puisi dan Prosa. dalam part puisi, there are a lot of beautiful pieces. poems yang boleh buat kau rasa nak berpuisi jugak.. ^_^
ada jugak yang entah mende2 macam Pipi punya puisi.
antara yang aku paling suka, 2 puisi dari Sefa, Fazleena Hishamudin's, dan 1 poem Wany Ardy buat aku nak menangis. Babi, the feelings. hmmph

masa aku selak2 buku tu sebelum beli,  puisi pertama yg aku baca, Trofi Kebahagian by Sefa, lepas tu Selalu, by Sefa.
lepas baca Selalu, aku macam ada instant crush kt Sefa.. hahaha..
menusuk sangat puisi nyeeewww..

 tapi too bad, masa Sefa baca puisi tu atas stage, aku tak menghayati sangat, sebab aku tak tau Sefa tu siapa. =_=

semoga ada jodoh nak jumpa Sefa lepas ni..

Puisi by Aloy Paradoks pun best.. Aloy comel dengan rambut panjang dia yg flat, pastu ada patch 50 sen kt belakang.. LoL!

sangat Starstruck sebab dapat bertegur sapa dan bergambar dengan Takaharasuiko (the Venopian Solitude) and Pipi!!(CEO Neon Terbit). padahal Pipi bukan artis pun.. leulzz..



No comments: