Tuesday, November 18, 2014

success woii! success!!

Woiiii!!!!
aku dah berjaya woiii!!!
aku dah berjaya tulis cerpen! 
8 pages long! 1853 words! 
OMG!!!

aku dah lama gila nak tulis panjang-panjang.. akhirnya dapat jugak.. 
susah okay nak tulis panjang2 gitu. 
so much respect for authors! 

Oh wait, is 1853 words are long enough for a short stories?? 
aku excited nak mampus sekarang ni okayyy!!! 
so bear with me.. 
nak tweet tapi segan.. haha

still long way to go though.. Long way to go to become a writer. 
wish me luck! 

Oh ya, tajuk cerpen tu belum ada, tapi kisah dia pasal friendzone.. haha..

Love, Nora..

~~hah, siap Love, Nora.. ni menunjukkan aku gembira!! even aku lapar sekarang ni, but i'm in such a good mood. even hunger can't stop me from being happy!.. 

s

1 comment:

encik kuri said...

mane2... kelak aku xmentelaahnye siap kau!! ini amaran