Thursday, May 16, 2013

Happy Teachers day.!!


Happy teachers day!!

Yo!
Happy teachers day to all teachers all over the earth..
eh, negara lain pon sambut hari guru hari ni jugak ke??
cikgu yg ada kat bulan atau ISS, pon selamat hari guru jugak..


about teachers day..

when i was in elementary school, i valued teachers a lot..
ye la, sekolah rendah kan.. segala skills yg diperlukan utk masa depan diajar masa sekolah rendah..
Masa sekolah rendah, i can say, i kinda have this gift.. cepat belajar, cepat faham everything..<bajet pandai>haha..
Kids.. masa budak2 otak tengah berkembang memang la cepat belajar sume benda.. hikhikhik...
aku dapat 5A's UPSR.. huhuhu.. terima kasih cikgu..

masuk sekolah menengah, lower form.. kenakalan aku berubah jd kenakalan hostel..hihi
sekolah rendah pon dah nakal.. tp cikgu x tau kot...sebab nakal kat rumah...
kat Hostel,buat hal memang cikgu tau la..
even nakal2 gitu, kena marah dgn cikgu, aku x pernah rasa benci atau menyampah kat cikgu..
dah tu keje dia kan...
so aku rasa, even aku nakal, aku still dapat blessings dr cikgu2 lower form..
so, straight A's for PMR pulak.. Tenkiu cikgu Ila (cikgu homeroom) and tenkiu semua cikgu lower form..!


masuk upper form..kenakalan hostel aku bertambah.. aktivit ponteng prep berjalan macam biasa..
tp cikgu upper form ni gigih sket buat spotcek..kantoi, x kantoi, byk sebab senior yg x best..grrr
kt upper form, memang aku x rasa mc apa yg aku rasa kt cikgu lain, kt warden <ayat keling>..
ape x nye aku asyik kena aim je..
cikgu/warden tu pon macam rasa menyampah terlampau kat aku n da geng..
memang keje aku ngn kawan2 aku mengumpat cikgu tu la...
so aku rasa, sebab x berkat SPM aku agak kantoi... no more straight A's...
ada jugak Cikgu yg OK.. mcm coach volleyball aku.. hahaha.. suka kutuk aku,
but i'm fine with it.. cikgu2 english..-English subject means fun time..!
so, subjek2 yg aku ok dgn cikgu nye, ok la result nye.. huhu
any way, still,,.. terima kasih cikgu...


No comments: