Sunday, May 26, 2013

weee!!! fon baru!!!

eh hai...


Dah beberapa hari dah ada fon baru... tp hari ni baru nak post..
Try post pakai fon.. tp mcm x reti la plak..dah keypad qwerty dia sekecik alam.. terhegeh-hegeh aku nak menaipnye...

aku terasa agak kebingungan la dgn fon baru ni.. android la katakan.. terpinga-pinga aku dibuatnye...
segala application, tah hape pon aku tak tau.. demmm, noob.. hahaha...

dengan tak familar dgn cara nak guna data plan.. nasib baik aku godek2 fon tu sorg2.. kalo x mana nak letak muka aku yg malu nih? hikhikhik...
memandangkan aku pakai prepaid hotlink, so ada la plan internet murah.. RM 2 utk 24 jam.. 100mb.. haram x boleh online.. twitter pon x boleh buka, apatah lagi nk download playstore..
aku x tau la 100mb tu x cukup besar atau rumah aku ni yg duduk hulu sgt sampai xde coverage..
http://matcuoi.com

aku adalah pelanggan maxis yg x setia, sbb aku dah guna celcom broadband.. hihihi..
ape lagi, aku masukkan la simcard broadband dalam fon.. dah tu online memanjang la.. segala application, games aku dah download.. nak keep up with the trend, aku pon dah main candy crush skg ni.. hahahahaha

oh ya.. bukan main pumpang pumpang citer, fon baru? fon ape??
aku pakai Galaxy ace plus.. tajaan kakak aku.. hikhikhikhik...
aku belum tau lg ape keOhseman dia.. sbb aku belum betul2 guna lg.. just main candy crush je.. huhuhu...

::> aku terdelete gambar Baby Bella yg comel.. tinggal yg blur je.. sobss.. http://matcuoi.com


OKbai.....


1 comment:

encik kuri said...

0ooo..tajaan kakak rupanyer...okok..nak no celcom bha