Monday, May 20, 2013

Socially Awkward Penguin..


Eh, haiii....

tajuk agak lulz di situ..

kesian penguin yg kiut tu jadi mangsa.. ni sume gara2 9gag..

Pororo bukan socially akward penguin..

ni baru socially wakward penguin yg betol..

aku rasa aku ni, agak awkward dalam relationship dengan org2 disekeliling...
masalah komunikasi kot...

dulu aku ingat aku x rapat dengan family, and cousin2 aku sebab aku jarang ada kat rumag..
well.. duduk hostel sejak from 1 kan...
duduk rumah x pernah lama.. balik time cuti2 je..
paling lama duduk rumah pon, time sebelum masuk UKM dulu... cuti 4 bulan dowh...
menternak lemak je la keje aku... hikhikhik

sekarang, dah hampir setahun aku duduk rumah.. tapi aku still xrapat dengan adik beradik or cousins aku...
dengan anak buah aku tu, memang dah lama aku rapat ngan dorang.. aku xde masalah berhubung dengan dorg..
tapi cousins yang sebaya dengan aku ni yg x rapat nye..
aku rasa macam x geng.. aku x reti nak sembang dengan dorang..

I think i'm a pretty fun person.. kaki troll and wat so ever..<masuk bakul angkat sendiri..hikhikhik>
tapi nak buat macam mana kalo orang2 kat sini x faham jokes aku..
salah aku jugak.. jokes educated sgt... hahaha

OK, gara2 menulis sambil tengok masterchef, aku dah lupa nak tulis apa lagi..
wat ever lah...


okbai......

No comments: