Thursday, May 2, 2013

Setelah sekian lama menyepi, kini ku.............

Hi,
dah sekian lama baru muncul..??
owh.. kamon la.. aku kan xde internet.. skang aku dah meng'Upgrade'kn diri aku kepada Celcom broadband... so dah boleh online 24/7 la... ngeeheee.. <grin>
Bajet 24/7 lah sgt... duduk kat hulu, rumah hujung kampung.. Line pon kejap ada kejap xde.. nak online 24/7 konon.. ceit!..

Ok fine...  aku kebosanan dowh.. sebelum ni x pe la TV ada banyak channel.. tapi selepas sekian lama pakai superpack Astro, abang aku dah tak mampu nak membayar bill yg tinggi.. bill yang asyik tertunggak... menyebabkan mereka ambil keputusan utk potong segala channel yg aku suka tengok.<cry>

tapi sebenarnya kalo Tv ada banyak channel pon, bila internet ada aku online je.. Tv tu dah jadi no 2.. hikhikhik...
well.. remaja kan.. cannot resist the temptation of internet.. huhuhu... bunyi macam Gen Y sgt kan.. hikhikhik...

The temptation of internet terlalu kuat.. sebelum ni aku selalu online guna wifi Ipad kakYong..<Kayong yg balik nye dua tiga minggu sekali> ..satu hari tu aku terguna sampai overdose.. sampai habis limit data dia aku guna.. hahaha...
aku rasa bersalah.. tp rasa lawak jugak sikit2.. hikhikhik...
oleh itu aku pon ambil inisiatif sendiri, utk dapat kn Broadband sendiri.. hak milik aku.. <bangga diri sikit.. sbb bayar pakai duit aku>.. huhuhu...

disebabkan aku boleh online bila2 masa yg aku suka, (bila line ada) so aku nak stop kat sini je lah.. kalo sambung kang  aku melalut ke lain plak...  ye idak?.. <sebenarnya xde apa dah nak tulis>


till then, k bai..

No comments: